مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-08سياسي

توزیع 7 هزار اصله درخت مثمر در روستاهای دهستان قمرود و قنوات


مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم از توزیع هفت هزار اصله درخت مثمر با مشارکت اهالی روستاهای بخش قمرود و قنوات قم در هفته درخت کاری خبر داد.

- مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی قم خبر داد توزیع 7 هزار اصله درخت مثمر در روستاهای دهستان قمرود و قنوات ایسنا/قم مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم از توزیع هفت هزار اصله درخت مثمر با مشارکت اهالی روستاهای بخش قمرود و قنوات قم در هفته درخت کاری خبر داد.

حجت الاسلام محمد مسعود مهدیان نیا با اشاره به اینکه یکی از زوایای زندگی بشری مسئله محیط زیست است و همچنین یکی از زوایای محیط زیست، مسئله درخت و درختکاری است، اظهار کرد: در روایات اسلامی درخت و درختکاری مورد تاکید و فضیلت است؛ به نحوی که کاشت درخت مثمر مستحب و برای انسان صدقه جاریه حتی بعد از وفات محسوب شده و در ازای کاشت درخت، حسنه و همچنین بخشش گناه لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم خداوند متعال به درخت میوه قسم یاد کرده است، ابراز کرد: این موضوع نشان از اهمیت و عظمت درختکاری است و بررسی ها نشان می دهد هر کجا از محیط زیست بیشتری برخوردار است روح نشاط و معنویت و امید در آنجا بیشتر حکمرانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7 هزار اصله درخت مثمر در روستاهای دهستان قمرود و قنوات

توزیع 7 هزار اصله درخت مثمر در روستاهای دهستان قمرود و قنوات