مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-08سياسي

شهردار رفسنجان معدوم سازی سگهای ولگرد را تکذیب کرد


شهردار رفسنجان معدوم سازی سگ های ولگرد توسط شهرداری را تکذیب کرد و گفت: شهرداری رفسنجان برای جلوگیری از تضییع حقوق حیوانات تلاش می کند و در اجرای طرح ساماندهی سگ های ولگرد نیز از پشتیبانی انجمن حمایت از حقوق حیوانات برخوردار بوده است.

- ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان معدوم سازی سگ های ولگرد توسط شهرداری را تکذیب کرد و گفت: شهرداری رفسنجان برای جلوگیری از تضییع حقوق حیوانات تلاش می کند و در اجرای طرح ساماندهی سگ های ولگرد نیز از پشتیبانی انجمن حمایت از حقوق حیوانات برخوردار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، به دنبال تقطیع و انتشار صحبت های شهردار رفسنجان در برخی رسانه های محلی و سراسری و جریحه دار شدن احساسات حامیان حیوانات، مهندس محمد مختاری از انتشار نادرست خبر در رسانه ها گلایه و نسبت به آن واکنش نشان داد.

شهردار رفسنجان با تکذیب خبر کشتار سگ های بلاصاحب توسط شهرداری رفسنجان، از اقدام مؤثر مدیریت شهری در عقیم سازی، ایمن سازی و رهاسازی سگهای دوره گرد به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در کشور طی سال های اخیر خبر داد و گفت: شهرداری رفسنجان برای جلوگیری از تضییع حقوق حیوانات تلاش می کند و در اجرای طرح ساماندهی سگهای دوره گرد نیز از پشتیبانی انجمن حمایت از حقوق حیوانات برخوردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رفسنجان معدوم سازی سگهای ولگرد را تکذیب کرد

شهردار رفسنجان معدوم سازی سگهای ولگرد را تکذیب کرد