مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-08سياسي

مبحث تمدن سازی در برنامه های مساجد گنجانده شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد که بحث تمدن سازی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد گنجانده شود.

- حجت الاسلام محمد رضایی دوشنبه 18 اسفند در نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، افزود: به عنوان متولیان فرهنگی باید کاری انجام دهیم که خروجی آن رضایتمندی متدینین و دلسوزان انقلاب باشد.

او تاکید کرد: این موضوع یک مطلب جدی است که باید در اولویت اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد تا شاهد بازتاب مثبتی ابتدا در سطح محلات و سپس شهر باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه قدم خوب و گام بلندی در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی با راه اندازی کانون های فرهنگی هنری برداشته شد، تاکید کرد که کانون ها باید در بحث هنر و آموزش هنر اسلامی، فعالیت های بیشتری انجام و در قالب رشته های مختلف به آن بپردازند.

این مقام مسئول همچنین بیان کرد: اگر برنامه های فرهنگی و هنری در محلات با محوریت مسجد و در مسجد با محوریت امام جماعت انجام شود، آسیب ها به حداقل می رسد و همکاری هم بیشتر می شود.

رضایی گفت: انتظاری که جامعه از کانون های فرهنگی هنری دارد این است که خروجی فعالیت ها و رویدادهای آنها در برنامه هایی مانند مانند نماز جمه، راهپیمایی ها و هیئات دیده شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبحث تمدن سازی در برنامه های مساجد گنجانده شود

مبحث تمدن سازی در برنامه های مساجد گنجانده شود