مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-08اجتماعي

افتتاح 10 ایستگاه مترو به زودی


اواخر امسال و اوایل سال آینده 10 ایستگاه مترو در پایتخت به بهره برداری می رسد تا گامی در راستای کاهش آلودگی هوا بر داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیروز حناچی روز دوشنبه در مراسم کاشت نهال صلح و دوستی اعلام کرد: آلودگی و ترافیک از چالش های اصلی شهرهای بزرگ جهان است که راه حل این 2 مشکل کاهش مصرف سوخت های فسیلی، افزایش مصرف انرژی های پاک و گسترش فضای سبز است.

شهردار تهران گفت: توسعه فضای سبز را همه کلانشهرها پیگیری می کنند و این موضوع در سرزمین ما که گرم و خشک است، به سختی محقق می شود.

وی اظهار داشت: در تلاشیم تا با توسعه فضای سبز امکان تنفس هوایی بهتر را در پایتخت فراهم کنیم و همکارانم فعالیت های گسترده ای را در این راستا در دست اجرا دارند.

حناچی خاطرنشان کرد: کمربند سبز را پیرامون شهر گسترش می دهیم و با استفاده از پساب تصفیه شده تهران بخش عمده ای از فضای سبز را آبیاری می کنیم.

وی افزود: همچنین توسعه حمل و نقل عمومی را در دستور کار داریم و بیش از 250 کیلومتر خطوط حمل و تقل عمومی را بهره برداری کردیم و در ماه های آخر سال و اوایل سال آینده بیش از 10 ایستگاه را افتتاح خواهیم کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه تلاش داریم تا میزان آلودگی را در تهران کاهش دهیم، گفت: در همین زمینه سعی کردیم تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کنیم و واگن ملی را تا اوایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 ایستگاه مترو به زودی

افتتاح 10 ایستگاه مترو به زودی