مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-08اقتصادي

آبرسانی به روستاهای استان تهران تسریع شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی موجب تسریع آبرسانی به روستاهای استان تهران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، رحمت الله محمدی گفت: طرح تأمین پایدار آب شهرستان سرخه در سفر دوم رییس جمهوری تصویب و پس از انجام مطالعات لازم و بررسی های کارشناسی با هدف تأمین آب 13 روستای شهرستان فیروزکوه و تأمین آب شهرستان سرخه از توابع استان سمنان ابلاغ شد.

محمدی با بیان این که یک میلیون و 700 هزار مترمکعب آب در سال برای افق 1425 در این طرح پیش بینی شده است، افزود: در اجرای این طرح 81 کیلومتر خط اصلی انتقال آب، خط انتقال و تأمین برق 20 کیلوولت، ایستگاه های پمپاژ، مخازن ذخیره آب و تأسیسات فنی و مهندسی انجام شده است.

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران با اشاره به این که طرح آبرسانی پایدار به شهرستان سرخه شامل دو بخش اجرایی انتقال آب چاه های محدوده مهاباد در شهرستان فیروزکوه تا مخزن 2000 مترمکعبی طارن و انتقال آب از مخزن طارن تا مخزن 5000 مترمکعبی شهرستان سرخه است، تصریح کرد: در مجموع 110 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح اختصاص یافته است.

محمدی ادامه داد: خط انتقال فاضلاب شهر دماوند به طول 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به روستاهای استان تهران تسریع شد

آبرسانی به روستاهای استان تهران تسریع شد