مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-08اجتماعي

60 خانواده تحت پوشش بهزیستی البرز صاحب خانه شدند


مدیرکل بهزیستی استان البرز از تحویل 60 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: در استان البرز 30 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی هستند و مستمری ماهیانه دریافت می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 2400 مرکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در سراسر کشور که  استان، اظهار کرد: در حوزه توانبخشی خدمات گوناگونی به جامعه هدف ارائه می شود.

متوسط سرانه مستمری به نسبت  تعداد نفرات و شدت معلولیت تغییر می کند به طوریکه خانواده های یک نفره حدود 100 هزار تومان و 5 نفره حدود 500 هزار تومان دریافت می کنند اما مستمری معلولان ضایعه نخاعی 610 هزار تومان است که ماهیانه از طریق سیستم کشوری به حسابشان واریز می شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: بیش از دو هزار  بیمار اعصاب و روان در 18 مرکز مختلف در سطح استان البرز خدمات می گیرند که بیماران شدید تحت نظارت علوم پزشکی و بیماران مزمن در مراکز تحت پوشش بهزیستی نگران می شوند.

همچنین 20 مرکز سالمندان در سطح استان داریم که به هزارو 114 سالمند خدمات ارائه می دهند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حوزه اجتماعی سازمان بهزیستی در استان البرز 3 هزار زن سرپرست خانوار و آسیب دیده اجتماعی راپوشش می دهد، اضافه کرد: علاوه بر این، 370 کودک بی سرپرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 خانواده تحت پوشش بهزیستی البرز صاحب خانه شدند

60 خانواده تحت پوشش بهزیستی البرز صاحب خانه شدند