مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-08سياسي

واعظی: مسئولان در زمینه مبارزه با مواد مخدر متفق القول هستند


همجواری ایران با مرکز تولید و توزیع می تواند موضوع بسیار مهمی باشد و بی جهت نیست که برای این امر بسیار مهم همه مسئولین کشور و دستگاه ها متفق القول و هم نظرند که باید در این راه مبارزه کرد.

- رییس دفتر رییس جمهوری گفت: همجواری ایران با مرکز تولید و توزیع می تواند موضوع بسیار مهمی باشد و بی جهت نیست که برای این امر بسیار مهم همه مسئولین کشور و دستگاه ها متفق القول و هم نظرند که باید در این راه مبارزه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واعظی در نشست تخصصی اقدامات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه همکاری های بین المللی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: کارهای بزرگی در این مسئله شده است.

ممکن است در کشورهای دیگر هم موضوع مبارزه با مواد مخدر باشد اما همجواری ایران با مرکز تولید و توزیع می تواند موضوع بسیار مهمی باشد و بی جهت نیست که برای این امر بسیار مهم همه مسئولین کشور و دستگاه ها متفق القول و هم نظرند که باید در این راه مبارزه کرد.

برنامه های بسیار خوبی هم طراحی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کار بسیار مهم است و نیاز به برنامه ریزی گسترده دارد، در این راستا به چهار محور اشاره کرد و گفت: محور اول موضوع تولید، توزیع، تجارت و ترانزیت است و کاری که انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: مسئولان در زمینه مبارزه با مواد مخدر متفق القول هستند

واعظی: مسئولان در زمینه مبارزه با مواد مخدر متفق القول هستند