مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-08سياسي

لکه ننگ فساد باید از دامن نظام پاک شود/ لزوم برخورد با امضاهای طلایی


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر پاک شدن لکه ننگ فساد از دامن نظام، گفت: باید گلوگاه ها و امضاهای طلایی فساد را شناسایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری امروز (دوشنبه) در مراسم هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و رونمایی از سامانه مدیریت جامع اراضی کشور، گفت: ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد و سال هایی که نزولات جوی کاهش می یابد زندگی و اقتصاد ایران تحت فشار قرار می گیرد و گاهی با پدیده تنش کم آبی در شهرهای بزرگ مواجه می شویم.

وی با ابراز تأسف از کاهش بارندگی ها در سال آبی جاری،افزود: این مسئله دغدغه و نگرانی هایی جدی به دنبال دارد.

البته در سال های پر آبی نیز ما با پدیده سیلاب ها مواجه هستیم که نمونه آن در بهار سال 1398 رخ داد و مشکلاتی برای کشور ایجاد کرد.

هنگامی که با پدیده فرونشست زمین روبرو هستیم یا به خاطر خشک شدن چشمه ها و قنوات، تخلیه روستاها و مهاجرت رخ می دهد یا اقتصاد خانوارها به خاطر کاهش سطح زیر کشت دچار آسیب می شود، به این نتیجه می رسیم که موضوع مدیریت مصرف منابع آبی موضوعی مهم است و باید راهکارهای جدی برای آن پیدا کنیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه یکی از چالش های پیش روی دولت تدبیر و امید موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه در اثر کم آبی بود، گفت: این مسئله می توانست زندگی 20 میلیون نفر را تحت تأثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکه ننگ فساد باید از دامن نظام پاک شود/ لزوم برخورد با امضاهای طلایی

لکه ننگ فساد باید از دامن نظام پاک شود/ لزوم برخورد با امضاهای طلایی