مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-08سياسي

وزارت دفاع در حال ساخت هواپیمای غیرنظامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا طلایی نیک امروز در نشست خبری نمایشگاه رویداد های فناورانه تا ثریا با اشاره به دستاورد های علمی و فناوری ارزشمند انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته گفت: - معاون پارلمانی وزارت دفاع از پیشنهاد این وزارتخانه به دولت برای تشکیل قرارگاه حمایت از هم افزایی صنایع دفاعی و بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا طلایی نیک امروز در نشست خبری نمایشگاه رویداد های فناورانه تا ثریا با اشاره به دستاورد های علمی و فناوری ارزشمند انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته گفت: ایران با ظرفیت علمی جوانان در این سال ها توانسته رشد جهش گونه در توسعه علمی کشور داشته باشد.

وی افزود: علیرغم افزایش ظرفیت های علمی کشور، شاهد شکاف بزرگی در میان جایگاه علمی و جایگاه اقتصادی و صنعتی کشور هستیم.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح ادامه داد: این نمایشگاه فرصت ارزشمندی بود که بخشی از توانایی های علمی و فناوری و استعداد های تشکل های دانش بنیان مرتبط با بسیج علمی کشور نمایان شود.

طلایی نیک با تاکید بر تشدید پیوند دانشگاه و صنعت به ویژه صنعتی شدن چرخه علمی کشور با هدف کاهش شکاف بخش های علمی و صنعتی، گفت: همانطور که در صنایع دفاعی، ایران توانسته خود را به 10 کشور اول دنیا برساند، این امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع در حال ساخت هواپیمای غیرنظامی

وزارت دفاع در حال ساخت هواپیمای غیرنظامی