مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-08سياسي

افتتاح مزرعه آموزشی، تحقیقاتی رشته پرورش ماهیان سردآبی هنرستان کشاورزی یاسوج


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی هنرستان کشاورزی حضرت آیت اللّه ملک حسینی یاسوج از اقدامات خوب و ماندگاری بود که با تعامل خوب مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش و پرورش در سال تحصیلی 97_96 در دو رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی هنرستان کشاورزی حضرت آیت اللّه ملک حسینی یاسوج از اقدامات خوب و ماندگاری بود که با تعامل خوب مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش و پرورش در سال تحصیلی 97_96 در دو رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردآبی متناسب با ظرفیت های استان تاسیس شد.

هادی زارع پور در مراسم افتتاح مزرعه آموزشی، تحقیقاتی رشته پرورش ماهیان سردآبی هنرستان کشاورزی یاسوج با بیان اینکه مهارت آموزی هنرجویان و توسعه رشته های فنی وحرفه ای از سیاست های کلیدی وزارت آموزش وپرورش در سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش است افزود: طبق برنامه ششم توسعه باید 50درصد دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای و کار دانش سوق داده شوند.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش های مجدانه و دلسوزانه مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در رفع مشکلات این هنرستان نوپا تصریح کرد: با توسعه زیرساخت های هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی و همکاری و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مزرعه آموزشی، تحقیقاتی رشته پرورش ماهیان سردآبی هنرستان کشاورزی یاسوج

افتتاح مزرعه آموزشی، تحقیقاتی رشته پرورش ماهیان سردآبی هنرستان کشاورزی یاسوج