مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-08اقتصادي

توزیع روزانه 300 تن مرغ گرم با قیمت نرخ مصوب تنظیم بازار در مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در بازار و فروشگاهها باید مرغ با نرخ مصوب عرضه شود و بازرسی صمت و تعزیرات حکومتی با هرگونه تخطی از مصوبه مذکور سریع و قاطعانه برخورد کنند.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در بازار و فروشگاهها باید مرغ با نرخ مصوب عرضه شود و بازرسی صمت و تعزیرات حکومتی با هرگونه تخطی از مصوبه مذکور سریع و قاطعانه برخورد کنند.

‎ حسن خیریان پور در جلسه کارگروه تنظیم بازار مازندران ویژه کالای اساسی مرغ اظهار کرد: در بازار و فروشگاه ها باید مرغ با یک نرخ آنهم نرخ مصوب عرضه شود و بازرسی صمت و تعزیرات حکومتی ماموریت یافتند با هرگونه تخطی از مصوبه مذکور سریع و قاطعانه برخورد کنند.

وی همچنین به جهاد کشاورزی، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و ناجا تاکید و ماموریت داد هرگونه حمل مرغ باید با مجوز دامپزشکی انجام پذیرد و دستگاه های نام برده شده با دامپزشکی همکاری و با مصادیق تخلف قاطعانه و سریع برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به جهاد کشاورزی و کشتارگاههای استان و اتحادیه مرغداران استان ماموریت داد باید برای مصرف روزانه استان حداقل 300 تن مرغ گرم وارد بازار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 300 تن مرغ گرم با قیمت نرخ مصوب تنظیم بازار در مازندران

توزیع روزانه 300 تن مرغ گرم با قیمت نرخ مصوب تنظیم بازار در مازندران