مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-08پزشكي

داوطلبان 18 تا 55 ساله برای تست واکسن کرونای کووپارس ثبت نام کنند


مسوول اپیدمیولوژیک کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس از داوطلبان 18 تا 55 ساله و سالم خواست که برای فازهای بعدی تست انسانی این واکسن ثبت نام کنند.

- داوطلبان 18 تا 55 ساله برای تست واکسن کرونای "کووپارس" ثبت نام کنند مسوول اپیدمیولوژیک کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس از داوطلبان 18 تا 55 ساله و سالم خواست که برای فازهای بعدی تست انسانی این واکسن ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود سلیمانی دودران در نشست خبری که درباره کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس برگزار شد، گفت: برای اینکه هر دارو یا واکسنی که تولید می شود، نشان داده شود که موثر و بی خطر است، باید مورد مطالعه قرار گیرد.

عزیزان باید به خاطر داشته باشند که آنچه اکنون انجام می دهیم، یک مطالعه است و بر همین اساس باید صبر کنیم تا نتایج کامل استخراج شود و بعد بر اساس آن نتایج می توانیم قضاوت نهایی کنیم.

وی افزود: آنچه که در این مطالعه پیش بینی شده است، ارزیابی بینابینی است که بعد از اینکه آخرین نفری که از این 120 نفر وارد مطالعه می شود، از روز 35 عبور کند، ارزیابی هایی انجام شده و نتایج آن به ما اطلاعات زیادی درباره بی خطری و اثربخش بودن واکسن می دهد.

بنابراین باید منتظر آن گزارش باشیم تا بر اساس آن درباره اقدامات بعدی ما تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان 18 تا 55 ساله برای تست واکسن کرونای کووپارس ثبت نام کنند

داوطلبان 18 تا 55 ساله برای تست واکسن کرونای کووپارس ثبت نام کنند