مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-08سياسي

برنامه ای برای فارغ التحصیلی دانشجویان دکتری با کارنامه فناورانه


دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از اجرای برنامه دکتری تکنولوژی محور در این ستاد خبر داد و گفت: در این برنامه دانشجویان دکتری در شرکت های دانش بنبان پروژه های تحقیقاتی و توسعه حوزه نانو را اجرایی خواهند کرد و از این طریق دانشجویان با کارنامه فناورانه فارغ التحصیل می شوند.

- دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از اجرای برنامه دکتری تکنولوژی محور در این ستاد خبر داد و گفت: در این برنامه دانشجویان دکتری در شرکت های دانش بنبان پروژه های تحقیقاتی و توسعه حوزه نانو را اجرایی خواهند کرد و از این طریق دانشجویان با کارنامه فناورانه فارغ التحصیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید سرکار امروز در بیستمین رویداد دوشنبه های استارت آپی در حوزه فناوری نانو که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به تحولات ایجاد شده در دوره جدید هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: این صندوق نوآوری با اجرای برنامه های متنوع و حمایت های ارائه شده، موتور پیشران فناوری و نوآوری کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به برنامه نانو استارت آپ که برنامه دانشجویی ستاد ویژه توسعه نانو است، با تاکید بر اینکه این برنامه یک جریان سازی در کشور در سطح دانشجویی است، ابراز امیدواری کرد که با دستاوردهایی که دارد، تبدیل به یک الگو در کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای فارغ التحصیلی دانشجویان دکتری با کارنامه فناورانه

برنامه ای برای فارغ التحصیلی دانشجویان دکتری با کارنامه فناورانه