مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-08سياسي

ارسال 120 مقاله به دبیرخانه همایش ملی ایرانشناسی استان ها


دبیر علمی همایش ملی ایرانشناسی استان ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری» گفت 120 مقاله به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

- دبیر علمی همایش ملی ایرانشناسی استان ها تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری گفت 120 مقاله به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ایرانشناسی، محمد بهرام زاده دبیر علمی همایش ملی ایرانشناسی استان ها؛ تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری ، از ارسال 120 مقاله در سه محور اصلی تاریخ و باستان شناسی ، جغرافیا و فرهنگ ، به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: با توجه به لزوم پرداختن به جوانب گوناگون سرزمین چهارمحال و بختیاری و اهمیت شناخت شایسته تر این خطه، برگزاری همایشی با عنوان تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری ، از سلسله همایش های ملی ایرانشناسی استان ها، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این همایش با توجه به اهداف بنیاد ایرانشناسی مبنی بر بازخوانی نقادانه مطالعات صورت گرفته درباره تمدن ایرانی، همچنین شناسایی و معرفی مطالعات ایران شناسانه توسط پژوهشگران و محققان برگزار می شود و در راستای آن، تمامی استان های ایران مورد بررسی و مطالعه همه جانبه قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 120 مقاله به دبیرخانه همایش ملی ایرانشناسی استان ها

ارسال 120 مقاله به دبیرخانه همایش ملی ایرانشناسی استان ها