مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-08سياسي

آغاز فرآیند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی از بیستم اسفندماه


بنابر اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات استان یزد به آگاهی مردم استان می رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر(عج)؛ انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در روز جمعه 28 خرداد ماه 1400 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از ستاد انتخابات استان با صدور اولین اطلاعیه خود آغاز اولین فرآیند اجرایی انتخابات را اعلام کرد.

  در این اطلاعیه آمده، ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه تاریخ 20 اسفندماه 1399 آغاز و تا ساعت 18 روز سه شنبه تاریخ 26 اسفند ماه 1399 (جمعاً به مدت 7 روز) ادامه می یابد.

ستاد انتخابات استان در ادامه اولین اطلاعیه رسمی خود افزود: براساس تبصره 3 ماده 30 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند.

  داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس 10+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی (WWW.

ADLIRAN.

IR) نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

   با استناد به ماده 32 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، اشخاصی که به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای شوراهای اسلامی محرومند باید قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرآیند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی از بیستم اسفندماه

آغاز فرآیند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی از بیستم اسفندماه