مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-08سياسي

برخی قوانین شتاب شرکت های دانش بنیان را می گیرد


شرکت های دانش بنیان فراز و فرودهای علمی بسیاری را از سرمی گذرانند و رویارویی با مشکلات قانونی و حقوقی شتاب آنها را می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مصطفی مافی در جلسه هم افزایی و نقش آفرینی در سند تحول قضایی که به منظور بررسی میدانی و عارضه یابی شرکت های تولیدی در راستای رفع موانع تولید با حضور قاسمی دادستان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، عباسی دبیر قرارگاه صنعت سپاه استان، کشاورز رییس بسیج رسانه و قلی پور رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در محل پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر 120 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری و 50 واحد فناورانه نیز در مراکز رشد استان قزوین در حال فعالیت هستند.

رییس پارک علم و فناوری استان قزوین اذعان کرد: شرکت های دانش بنیان در روند و چرخه رسیدن به تولید فراز و نشیب های زیادی را در مسیر علمی خود طی می کنند ولی به علت عدم آگاهی دقیق از قانون معمولاً در رویایی با مسائل قانونی و حقوقی شتاب خود را از دست می دهند.

وی با اشاره به اهم مشکلات قانونی پیش روی پارک علم و فناوری گفت: در حال حاضر شرکت های زیادی پشت درهای پارک قرار گرفته اند که طرح ها و ایده های خوبی را نیز در برنامه خود گنجانده اند، هم اکنون 30 هکتار از زمین های تحت تملک دانشگاه بین المللی امام خمینی طی یک ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی قوانین شتاب شرکت های دانش بنیان را می گیرد

برخی قوانین شتاب شرکت های دانش بنیان را می گیرد