مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-08سياسي

ارتقای سطح شبکه «شاد» و توسعه امکانات آن ضروری است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شبکه «شاد» در دوران کرونایی باعث تعطیل نشدن آموزش شد، گفت: ارتقای سطح شبکه «شاد» و توسعه امکانات آن ضروری است.

- تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شبکه شاد در دوران کرونایی باعث تعطیل نشدن آموزش شد، گفت: ارتقای سطح شبکه شاد و توسعه امکانات آن ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در سفری یک روزه به تبریز وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی شد و به دیدار امام جمعه تبریز رفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در دیدار وزیر آموزش و پرورش با وی به ضرورت توجه به موضوع تعلیم و تربیت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و باید روی موضوع پرورش آنها برنامه های مختلفی انجام شود.

وی سپس با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان کشور گفت: دشمن برای نابودی یک ملت، خانواده و نظام آموزشی یک کشور را مورد هدف قرار می دهد.

آل هاشم با تاکید بر اینکه دشمن برای نابودی خانواده منزلت زنان را می شکند، افزود: بر این اساس باید منزلت بانوان در جامعه صیانت شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای شکستن منزلت نظام آموزشی نیز منزلت معلمان را می شکند، گفت: از این رو باید منزلت و جایگاه معلمان در جامعه حفظ و ارتقا یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح شبکه «شاد» و توسعه امکانات آن ضروری است

ارتقای سطح شبکه «شاد» و توسعه امکانات آن ضروری است