مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-08سياسي

پایان کوه و زمین خواری 10 ساله در سوادکوه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه گفت: در منطقه دراسله در 10 سال گذشته کوه خواری و زمین خواری وسیعی صورت گرفته بود و علیرغم فشارها و جوسازی ها به این موضوع ورود و مبارزه با کوه خواری را قاطعانه پیگیر شدیم.

- ایسنا/مازندران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه گفت: در منطقه دراسله در 10 سال گذشته کوه خواری و زمین خواری وسیعی صورت گرفته بود و علیرغم فشارها و جوسازی ها به این موضوع ورود و مبارزه با کوه خواری را قاطعانه پیگیر شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، محمدخانلری المشیری، صیانت از حقوق عامه را به عنوان یکی از وظایف قانونی دستگاه قضایی ذکر کرد و گفت: از ابتدای خدمت دردادستانی سوادکوه، حفظ و حمایت از حقوق عامه و مبارزه همه جانبه با فساد را در اولویت های کاری خود قرارداده ایم و در این مسیر با مقاومت، جنجال آفرینی و حاشیه سازی نیز روبه رو شدیم اما با توجه به تاکیدات همیشگی رهبری، رییس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان مبنی بر مبارزه با انواع فساد و حفظ حقوق عامه، قاطعانه پای کار ایستاده ایم وازسرزنش ملامت گران هراسی نداریم.

وی به برخی از اقدامات دادستانی سوادکوه اشاره کرد و گفت: در چهار ماه گذشته با تلاش دستگاه قضایی وضابطین، یکی از مدیران شهرستان به اتهام ارتشاء دستگیر و بازداشت شد و در حوزه دهیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کوه و زمین خواری 10 ساله در سوادکوه

پایان کوه و زمین خواری 10 ساله در سوادکوه