مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-08سياسي

شوراها، مهم ترین و موثرترین گروه های محلی هستند


استاندار آذربایجان شرقی، شوراها را مهم ترین و موثرترین گروه های محلی دانست و افزود: تجدید نظر در وظایف شورا و افزایش اختیارات آن یکی از موضوعات مهم و مورد انتظار است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، شوراها را مهم ترین و موثرترین گروه های محلی دانست و افزود: تجدید نظر در وظایف شورا و افزایش اختیارات آن یکی از موضوعات مهم و مورد انتظار است.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای شورای اسلامی استان، عملکرد این شورا را قابل قبول دانست و گفت: نهاد شورا یکی از دستاوردهای مهم در زمان دولت اصلاحات است که نقش مهمی در احقاق حقوق شهروندان داشته و باید در تمام تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مهم جامعه، مورد توجه باشد.

وی اظهار کرد: برخی انتظارات مردم و حاکمیت از شوراهای اسلامی شهر و روستا آن چنان که باید و شاید محقق نشده و این نهاد صرفاً به موضوعات مربوط به سیاست گذاری شهری و نظارت بر شهرداری ها متمرکز شده است.

وی، اجماع محوری، مسئولیت پذیری و قانون گرایی را از مهم ترین شاخصه های نهاد شورا برشمرد و گفت: حل بسیاری از مشکلات جامعه در گرو هماهنگی بیشتر شوراهاست که باید بیش از پیش مورد توجه اعضای شوراها قرار گیرد.

پورمحمدی به برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 اشاره کرد و گفت: از تمام نخبگان و گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها، مهم ترین و موثرترین گروه های محلی هستند

شوراها، مهم ترین و موثرترین گروه های محلی هستند