مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-08اقتصادي

بانک ها با فعالان بخش خصوصی همکاری مطلوب تری داشته باشند


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: علی رغم شرایط ویژه کشور و قرارگیری در جنگ اقتصادی بانک ها به عنوان موتور محرکه اقتصاد عملکرد مطلوبی نداشته و لازم است تا در شرایط کنونی همکاری مطلوب تری با سرمایه گذاران داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در همایش فعالان بخش خصوصی استان اردبیل و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: علی رغم شرایط ویژه کشور و قرارگیری در ملی تقسیم شود و این چنین سهم استان های کم برخوردار هم چون استان اردبیل از دریافت تسهیلات افزایش یافته و سبب رشد و توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

تولیدکنندگان سرداران جنگ اقتصادی هستند رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در شرایط کنونی کشور که دشمنان میدان جنگ فیزیکی را به جنگ اقتصادی تغییر داده اند، به عنوان سرداران این جنگ فعالیت می کنند و از این رو باید تمام تلاش خود را در راستای هموارسازی مسیر حرکت تولیدکنندگان انجام دهیم.

بدری ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی ما در حوزه اجرایی بوده و برخوردهای سلیقه ای با موضوعات و صدور بخشنامه های متعدد و پی درپی سبب سردرگمی فعالان بخش خصوصی، صادرکنندگان و تولیدکنندگان می شود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها با فعالان بخش خصوصی همکاری مطلوب تری داشته باشند

بانک ها با فعالان بخش خصوصی همکاری مطلوب تری داشته باشند