مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-08اجتماعي

افتتاح 193 مرکز خدمات بهزیستی در خراسان رضوی


سرپرست بهزیستی خراسان رضوی از افتتاح 193 مرکز خدمات بهزیستی در این استان خبر داد.

- مسعود فیروزی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: امروز 193 مرکز خدمات بهزیستی در خراسان رضوی افتتاح شد که 77 مورد از آنها در مشهد قرار دارد.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی افزود: خصوصیات این مراکز، محله محور و مددکار محور بودن، محوریت بر اساس فناوری و خدمات اینترنتی، عدالت محور بودن و جلوگیری از مراجعات مکرر و بعضاً بی نتیجه به مراکز محدود در سطح شهرهاست.

وی با بیان اینکه با افتتاح این مراکز در خراسان رضوی برای هزار نفر شامل مددکار، روانشناس و کادر اداری شغل ایجاد شده افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای فعالیت مراکز مثبت زندگی، مهندسی معکوس است.

در این مراکز به جای اینکه مددجویان به مراکز مراجعه کنند، مراکز بهزیستی با مراجعه به جامعه هدف و نیازسنجی و معرفی آنها به مراکز مورد نیاز، اقدامات لازم را برای رفع مشکلات آنها انجام می دهند.

فیروزی با اعلام اینکه بودجه صرف شده برای احداث مراکز مثبت زندگی در کل کشور 6 هزار میلیارد تومان و در استان خراسان رضوی حدود 500 میلیارد تومان است افزود: هیچکدام از این مراکز از قبل افتتاح نشده بودند، بلکه از ابتدای سال با انجام فراخوان، درخواست ها ثبت شد و حدود 3 ماه است که این مراکز به صورت آزمایشی فعالیت می کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 193 مرکز خدمات بهزیستی در خراسان رضوی

افتتاح 193 مرکز خدمات بهزیستی در خراسان رضوی