مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-08اقتصادي

سایه اقتصاد بانک محور روی مدل های نوین تامین مالی


یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بسیاری از مدل های تامین مالی در کشور به دلیل اقتصاد بانک محور مغفول مانده اند، توضیحاتی را درمورد صندوق های سرمایه گذاری خصوصی ارائه کرد.

- یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بسیاری از مدل های تامین مالی در کشور به دلیل اقتصاد بانک محور مغفول مانده اند، توضیحاتی را درمورد صندوق های سرمایه گذاری خصوصی ارائه کرد.

امیرحسین شماعی زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در بازارهای مالی نقش واسطه گری منابع توسط نهادهای مالی انجام می شود، اظهار کرد: این نهادها منابع مازاد صاحبان سرمایه را به فعالان اقتصادی که با کسری منابع مالی مواجه هستند، انتقال می دهند.

وی ادامه داد: در کشورهای بانک محوری مثل ایران که حدود 80 تا 90 درصد از تامین مالی از طریق بازار پول و توسط بانک انجام می شود، بسیاری از مدل های تامین مالی مغفول مانده اند که یکی از این ظرفیت های بکر و موثر در این زمینه، صندوق های سرمایه گذاری خصوصی هستند.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه مدل تامین مالی از طریق صندوق سرمایه گذاری خصوصی روشی نسبتا نوین و تا حد زیادی شبیه به مدل تامین مالی از طریق صندوق سرمایه گذاری جسورانه است، گفت: اما تفاوت هایی در مخاطبان این صندوق ها و استراتژی های آن ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه اقتصاد بانک محور روی مدل های نوین تامین مالی

سایه اقتصاد بانک محور روی مدل های نوین تامین مالی