مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-08سياسي

منابع اختصاص یافته در بودجه، جوابگوی مطالبات بازنشستگان نیست


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه 1400 منابعی برای موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اختصاص پیدا کرد، اما با توجه به تعداد زیاد این بازنشستگان، - ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه 1400 منابعی برای موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اختصاص پیدا کرد، اما با توجه به تعداد زیاد این بازنشستگان، منابع اختصاص یافته جوابگوی مطالبات آنان نیست.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا درباره مطالبه بازنشستگان تأمین اجتماعی مبنی بر همسان سازی حقوق آن ها با حقوق سایر بازنشستگان لشگری و کشوری، اظهار کرد: بودجه سال 1400 بسته شده است، اما اگر شورای نگهبان روی بندهایی از بودجه ایراد داشته باشد همان بندها اصلاح می شود و مورد جدیدی وجود ندارد که بتوان آن را کم یا زیاد کرد.

وی افزود: منابع بودجه اختصاصی کشور به بخش ها و نهادهای مختلف یکسان است و تغییری نمی کند و اضافه کردن بودجه به یک بخش سبب می شود که بودجه قسمت دیگر کاهش یابد.

در زمان کنونی که منابع ارزی، طلا و نفت در کشور بسیار اندک است مجبور به چاپ پول می شویم که این کار هم صحیح نیست چرا که تورم به همراه دارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: مجلس در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تلاش خود را کرده است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع اختصاص یافته در بودجه، جوابگوی مطالبات بازنشستگان نیست

منابع اختصاص یافته در بودجه، جوابگوی مطالبات بازنشستگان نیست