مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-08اقتصادي

واگذاری انشعاب برق به باغ شهرهای غیرمجاز ممنوع است


دادستان عمومی و انقلاب شیراز ضمن تاکید بر تشدید سیاست های پیشگیرانه و نظارتی برای کاهش تخلفات و خسارات وارده ناشی از تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز اعلام کرد که واگذاری انشعاب برق به باغ شهرهای غیر مجاز ممنوع است.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب شیراز ضمن تاکید بر تشدید سیاست های پیشگیرانه و نظارتی برای کاهش تخلفات و خسارات وارده ناشی از تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز اعلام کرد که واگذاری انشعاب برق به باغ شهرهای غیر مجاز ممنوع است.

مصطفی بحرینی در بازدید میدانی از اراضی اطراف شیراز که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های متولی صیانت از اراضی ملی و زراعی انجام شد، بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات مرتبط با اراضی و عمل به تکالیف قانونی و وظایف ذاتی دستگاه های متولی در پیشگیری از هرگونه تخلف تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمونی دادگستری فارس، بحرینی بیان کرد: طبق ماده 8 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و در اجرای مصوبات اخیر شورای حفظ حقوق بیت المال و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی، واگذاری هرگونه انشعاب برق به باغ شهرهای غیر مجاز ممنوع است.

بحرینی همچنین بر ضرورت قطع و جمع آوری منصوبات بدون مجوز برق باغ شهرهای غیر مجاز احداثی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری انشعاب برق به باغ شهرهای غیرمجاز ممنوع است

واگذاری انشعاب برق به باغ شهرهای غیرمجاز ممنوع است