مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-08سياسي

تبریز شهر بدون معتاد متجاهر / فعالیت مرکز ماده 16 در تبریز


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت 65 مرکز ترک اعتیاد در استان، گفت: علاوه بر مراکز غیردولتی ترک اعتیاد، مراکز ماده 15 و 16 نیز با مدیریت دولتی در استان فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با قدردانی از تلاش های اعضای این شورا، اظهار داشت: آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در عرصه مبارزه با اعتیاد و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح جامعه بوده و شهر تبریز مفتخر به عنوان شهر بدون معتاد متجاهر است.

  وی با اشاره به فعالیت 65 مرکز ترک اعتیاد در استان، گفت: علاوه بر مراکز غیردولتی ترک اعتیاد، مراکز ماده 15 و 16 نیز با مدیریت دولتی در استان فعال هستند.

  پورمحمدی با اشاره به فعالیت مرکز ماده 16 استان که ویژه معتادان متجاهر است، گفت: این مرکز از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار آن نیاز به یک مرکز مشابه برای معتادان زن داشتیم که با پیگیری های جدی در دو سال گذشته، امروز این امر محقق شد.

  وی با بیان اینکه مرکز ماده 16 بانوان با 30 میلیارد ریال هزینه ساخته شده است، افزود: این مرکز ظرفیت پذیرش 100 نفر را دارد و علاوه بر بخش های درمان و بازپروری، حرفه آموزی و اشتغال معتادان بهبودیافته نیز در آن پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز شهر بدون معتاد متجاهر / فعالیت مرکز ماده 16 در تبریز

تبریز شهر بدون معتاد متجاهر / فعالیت مرکز ماده 16 در تبریز