مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-08پزشكي

پوشش 90 درصدی هزینه بستری بیماران کرونا/صرف 2000 میلیارد تومان برای کرونا تا کنون


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت حذف تدریجی دفترچه بیمه کاغذی، در عین حال هزینه این سازمان بیمه گر برای پوشش دارو و درمان بیماران کرونا ر اتشریح کرد.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت حذف تدریجی دفترچه بیمه کاغذی، در عین حال هزینه این سازمان بیمه گر برای پوشش دارو و درمان بیماران کرونا ر اتشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی ناصحی - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در نشستی خبری، گفت: بیمه سلامت با جمعیت 42 میلیون نفر خدمات بهداشتی درمانی و پیشگیرانه را در پنج صندوق پوشش می دهد و بزرگترین صندوق بیمه روستایی با 21 میلیون جمعیت و بیمه همگانی با 13 میلیون نفر تحت پوشش هستند و 5.

5 میلیون نفر تحت پوشش صندوق کارکنان دولت قرار دارند.

ما در برخی امور نمی توانیم هماهنگ و یکسان عمل کنیم و با توجه به صندوق ها و تنوع جغرافیایی و فرهنگی مردم کشور همه نکات را لحاظ کنیم تا بیمه شدگان کمترین آسیب را ببیند.

ناصحی با اشاره به گام ها در زمینه حذف دفترچه بیمه و الکترونیکی شدن نسخ، تصریح کرد: ما اولین بیمه ای بودیم که نسخه نویسی الکترونیکی را آغاز کرد و بیش از 95 درصد استقرار و اتصال داریم و شاید بسیاری از مراحلی که ما طی کرده ایم، بیمه های دیگر طی نکرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 90 درصدی هزینه بستری بیماران کرونا/صرف 2000 میلیارد تومان برای کرونا تا کنون

پوشش 90 درصدی هزینه بستری بیماران کرونا/صرف 2000 میلیارد تومان برای کرونا تا کنون