مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-08سياسي

تمام توان خود را برای تحقق انتخاباتی سالم و پرشور بکار می گیریم


رییس ستاد انتخابات شهرستان مهریز ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری، گفت: همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور بکار خواهیم گرفت.

- ایسنا/یزد رییس ستاد انتخابات شهرستان مهریز ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری، گفت: همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور بکار خواهیم گرفت.

محمد جواد برزگر در حاشیه برگزاری دومین مانور ستاد انتخابات شهرستان مهریز، افزود: این مانور با هدف تست و اطمینان از سامانه اپلیکیشن موبایلی و دسکتاپی ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.

وی با بیان این که اجرای دقیق قانون انتخابات و نظارت بر رفتارهای انتخاباتی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که با همکاری گروه های ذیربط و مشارکت حداکثری مردم بیش از پیش تقویت وحدت ملی در کشورمان شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، برزگر در پایان تاکید کرد: برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری، هدف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور بکار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام توان خود را برای تحقق انتخاباتی سالم و پرشور بکار می گیریم

تمام توان خود را برای تحقق انتخاباتی سالم و پرشور بکار می گیریم