مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-08اقتصادي

معرفی انواع پیچ و رولپلاک سنگ نما و قیمت آن ها جهان فرود


نما یکی از قسمت های مهم در هر ساختمان است.

از اینرو در زمان طراحی و اجرا نما باید علاوه بر زیبایی به کیفیت آنها دقت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آب بندی، در این متن سعی داریم که به شما در مورد پیچ و رولپلاک سنگ نما توضیحات کامل و جامعی را بدهیم پس همراه ما باشید تا بیشتر با آنها آشنا شوید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

معرفی انواع پیچ و رولپلاک سنگ نما و قیمت آن ها پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب کار یک نوع از ابزار آلاتی است که این ابزار متشکل از قطعه ای شده است که جنس این قطعه فیبر و یا همچنین پلاستیک است که یک نوع بند هم محسوب می شود.

برای توضیح دادن بهتر رولپلاک باید این گونه بگوییم که رولپلاک مانند یک نوع بست هست که به پیچ ها این اجازه را می دهد که به دیوار متصل و نصب شود.

محکم کاری در نما با پیچ و رولپلاک سنگ نما موثرترین روش محکم کاری در نما این است که با پیچ و رولپلاک سنگ نما انواع سنگ نما و انواع سرامیک های نما و نماهای دیگر را به آسانی محکم کنید.

اکثر نماهای ساختمان در ایران از نما های سنگی استفاده می شود به همین دلیل استفاده از پیچ و رولپلاک در نما بسیار بالا است.

همانطور که میدانید نمای سنگ نسبت به نماهای دیگر قیمت بالاتری دارد و به همان اندازه هزینه نگهداری و مراقبت نسبتا بالاتری نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی انواع پیچ و رولپلاک سنگ نما و قیمت آن ها جهان فرود

معرفی انواع پیچ و رولپلاک سنگ نما و قیمت آن ها جهان فرود