مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-08اقتصادي

نشست مجازی با حضور سازمان جهانی بهداشت برای تقویت برنامه کوواکس


مشارکت کنندگان جهانی در یک گردهمایی مجازی، روش های مناسب برای تقویت اجرای برنامه کوواکس با هدف مبارزه با کروناویروسی که 14 ماه است جهان را گرفتار کرده، - مشارکت کنندگان جهانی در یک گردهمایی مجازی، روش های مناسب برای تقویت اجرای برنامه کوواکس با هدف مبارزه با کروناویروسی که 14 ماه است جهان را گرفتار کرده، بررسی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشارکت کنندگان جهانی از امروز (دوشنبه) در یک گردهمایی مجازی روش های مناسب برای تقویت روند تولید واکسن کروناویروس و مقابله با بیماری کووید-19 را مورد بررسی قرار خواهند داد.

هشدار سازمان جهانی بهداشت (WHO) مبنی بر اینکه همه گیری پایان نخواهد یافت مگر اینکه کشورهای فقیر نیز بتوانند همراه با کشورهای ثروتمند روند واکسیناسیون را تسریع کنند تشکیل این گردهمایی را به دنبال داشته است.

شرکت کنندگان در نشست های آنلاین دوشنبه و سه شنبه، شرکای برنامه جهانی کوواکس خواهند بود که به رهبری ائتلاف واکسن Gavi و با حمایت بازوی تحقیقاتی ائتلاف نوآوری ها و آمادگی برای مقابله با همه گیری و همچنین با حضور سازمان جهانی بهداشت برگزار می شود.

نمایندگان دولت ها، دانشمندان و نمایندگان غول های دارویی و همچنین تولید کنندگان خرد دارویی از کشورهای در حال توسعه نیز در این نشست شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجازی با حضور سازمان جهانی بهداشت برای تقویت برنامه کوواکس

نشست مجازی با حضور سازمان جهانی بهداشت برای تقویت برنامه کوواکس