مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-08اقتصادي

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به رسته های فرهنگی هنری خراسان رضوی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پرداخت 54 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات به رسته های فرهنگی، هنری و رسانه استان در سال 1399 خبر داد.

- جعفر مروارید با اعلام این خبر، اظهار کرد: تسهیلات حمایت از مشاغل به شدت آسیب دیده در پی شیوع ویروس کرونا در دو مرحله پرداخت شده است.

مرحله اول این تسهیلات به کلیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آسیب دیده کرونا از خرداد ماه تا پایان آبان ماه پرداخت شد.

همچنین در مرحله دوم تسهیلات بنگاه محور به فعالیت ها، کسب وکارهای غیر دولتی به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا در حوزه های فرهنگ، هنر و رسانه از نیمه دی ماه تا پایان سال پرداخت شد.

وی ادامه داد: در مجموع 2362 طرح با اشتغال 4334 نفر به مبلغ 73 میلیارد و 987 میلیون تومان در سامانه کارا ثبت نام و به بانک های عامل معرفی شده اند که تاکنون مبلغ 47 میلیارد و 814 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مروارید با بیان این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این خصوص رتبه دوم میان دستگاه های استانی ادارات کل استان های وزارت ارشاد و رتبه نخست میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد ، تصریح کرد: از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1397، 35 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار به خراسان رضوی تعلق گرفته که در این رابطه با بانک آینده و صندوق کارآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به رسته های فرهنگی هنری خراسان رضوی

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به رسته های فرهنگی هنری خراسان رضوی