مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-08اقتصادي

ورشکستگی 90 درصد تالارهای اهواز / بیکاری بیش از 4700 نفر از پرسنل تالارها


نایب رییس اتحادیه تالارها و سالن های پذیرایی اهواز گفت: در اهواز باغ هایی وجود داشتند که مراسم عروسی با حضور دست کم هزار نفر در آن ها بدون حتی یک سرویس بهداشتی صورت گرفته است.

- نایب رییس اتحادیه تالارها و سالن های پذیرایی اهواز خبر داد ورشکستگی 90 درصد تالارهای اهواز / بیکاری بیش از 4700 نفر از پرسنل تالارها ایسنا/خوزستان نایب رییس اتحادیه تالارها و سالن های پذیرایی اهواز گفت: در اهواز باغ هایی وجود داشتند که مراسم عروسی با حضور دست کم هزار نفر در آن ها بدون حتی یک سرویس بهداشتی صورت گرفته است.

سیروس جعفری در گفت وگو با ایسنا با ابراز گله مندی از عدم حمایت از تالاردارها در شرایط اعمال محدودیت های کرونا اظهار کرد: از 13 دی ماه به ما اعلام کردند که با توجه به وضعیت زرد شیوع کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با 50 درصد از ظرفیت اجازه فعالیت داریم؛ در این مدت مراسم های برگزارشده در تالارهای در شهر اهواز با زیر 100 نفر بوده است اما دوباره وضعیت قرمز کرونایی اعلام شد که منجر به بسته شدن مجدد تالارها شد.

وی افزود: صنف ما در یک سال گذشته همکاری همه جانبه ای با ستاد مقابله با کرونا در اجرای محدودیت ها داشت و وسایل بهداشتی خریداری شده در همان دو هفته ای که تالارها بازگشایی شدند، برای هر تالاردار 20 تا30 میلیون تومان هزینه در بر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورشکستگی 90 درصد تالارهای اهواز / بیکاری بیش از 4700 نفر از پرسنل تالارها

ورشکستگی 90 درصد تالارهای اهواز / بیکاری بیش از 4700 نفر از پرسنل تالارها