مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-08سياسي

معصومه ابتکار: برخی کشورهای عربی در قاچاق زنان نقش بسزایی دارند


معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متاسفانه در منطقه، برخی کشورهای عربی در مسئله ی قاچاق زنان و دختران سهم بسزایی دارند و در سطح بین الملل و سازمان های بین المللی با آنها هیچ برخوردی نمی شود، - یکی از علت ها این است که پشتوانه مالی بسیار بالایی دارند و خیلی از افراد را به عنوان کارگرهای خانگی جذب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از رییس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم تا سریع تر به لایحه ی مبارزه با قاچاق انسان بپردازند و آن را تصویب کنند، چون این قانون می تواند راه بسیاری از سوء استفاده ها را ببندد و به کمک دختران ما بیاید.

معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به موضوع قاچاق انسان و خطر آن برای دختران و زنان کشور، گفت: این یک موضوع جهانی است و متاسفانه درصد عمده ی از افراد در موضوع خرید و فروش انسان، شامل زنان و دختران هستند که علت اصلی آن هم بهره برداری جسمی و بردگی جنسی است، یعنی این ها وادار به بردگی می شوند.

وی ادامه داد: در ماجرای قاچاق انسان، گاهی با وعده هایی افراد را به سمت خود می کشند، اما وقتی فرد به مقصد می رسد، متوجه می شود راه برگشتی ندارد و در واقع وارد یک دام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معصومه ابتکار: برخی کشورهای عربی در قاچاق زنان نقش بسزایی دارند

معصومه ابتکار: برخی کشورهای عربی در قاچاق زنان نقش بسزایی دارند