مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08اقتصادي

ارائه خدمات توان بخشی به بیش از 34 هزار دانش آموز استثنایی در کشور


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: به بیش از 34 هزار دانش آموز نزدیک به 20 میلیارد تومان خدمات توانبخشی ارائه شده است که این خدمات در 18 بخش ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز در آیین افتتاح باشگاه پیشکسوتان و اهدای تبلت به 250 دانش آموز نیازمند چهارمحال و بختیاری، سید جواد حسینی گفت: در سطح کشور سازمان آموزش و پرورش استثنایی بعد از سال 1370 بیش از 18 برابر پوشش تحصیلی خود را افزایش داد و اکنون بیش از یک هزار و 700 مدرسه ویژه در سراسر کشور داریم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: بیش از 21 هزار مدرسه پذیرا و 850 مدرسه پشتیبان که در واقع یک صد و 52 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار داده است، هم چنین 775 مرکز مشکلات یادگیری و 4 مرکز مشاوره و توانبخشی به بیش از 50 هزار دانش آموز خدمات رسانی می کند.

وی اظهار داشت: در استان چهارمحال و بختیاری نزدیک به 3 هزار دانش آموز و 450 همکار و 104 مدرسه وجود دارد که خدمات را در 7 طیف بینایی، شنوایی، جسمی، حرکتی، ذهنی، اتیسم، چندمعلولیتی و اختلال ویژه یادگیری تحت پوشش قرار دارند و خدمات دریافت می کنند.

حسینی با بیان اینکه 42 درصد اعتبارات در حوزه ایاب و ذهاب افزایش یافته است، عنوان کرد: در رویکرد تلفیق فراگیر دانش آموزان با هوشبر عادی ولی با معلولیت می توانند در مدارس ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات توان بخشی به بیش از 34 هزار دانش آموز استثنایی در کشور

ارائه خدمات توان بخشی به بیش از 34 هزار دانش آموز استثنایی در کشور