مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08سياسي

برگزاری اولین مانور امداد هوایی تهران در زمان بحران


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری اولین مانور امداد هوایی پایتخت در زمان بحران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، اسماعیل سلیمی درباره برگزاری مانور امداد هوایی اظهارداشت: این اولین مانور امداد هوایی در کشور است که طی سناریوهای مختلفی بررسی شده است و با رعایت دستورالعمل های وقتی فاجعه ای رخ می دهد باید استمداد ملی از استان های معین پایتخت انجام شود که در دو حوزه زمینی و هوایی این استمداد انجام می شود.

وی افزود: در بخش هوایی باید منابع امداد و انتظامی از استان های معین به سمت پایتخت گسیل شود و نکته مهم دسترسی آسان این منابع به همه نقاط تهران و توزیع هوشمندانه امکانات به همه مردم بر اساس دستورالعمل استان های معین تهران است که در این مانور تمرین خواهد شد.

وی در ادامه به فرضیات این مانور اشاره کرد و افزود: بر اساس سناریو پیش بینی شده در ساعت 7:30 صبح روز چهارشنبه 20 اسفند اجرای مانور زلزله ای فرضی با بزرگای 6.

5 در مقیاس ریشتر با کانون ری در نزدیکی تهران رخ می دهد که منجر به تخریب گسترده مناطق مختلف شهر تهران می شود.

سلیمی افزود: با اعلام شرایط اضطراری از سوی مرکز کنترل و فرماندهی مدیریت بحران شهر تهران، ستاد ویژه مدیریت بحران کلان شهر تهران تشکیل می شود و از سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین مانور امداد هوایی تهران در زمان بحران

برگزاری اولین مانور امداد هوایی تهران در زمان بحران