مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08اقتصادي

تصفیه پساب کارگاه های گلابگیری با پلاسما/حذف آلاینده های پساب


بیستمین رویداد دوشنبه های استارت آپی با رویکرد نانو فناوری برگزار شد که طی آن 6 شرکت دانش بنیان و استارت آپی ایده های خود را عرضه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح های ارائه شده در بیستمین رویداد دوشنبه های استارت آپی با رویکرد نانو فناوری به این شرح است: تولید اکسیژن با حباب ها کمال محمدی فرد، مجری طرح با اشاره به چالش های موجود در استخرهای پرورش ماهی برای تولید اکسیژن گفت: برای رفع این چالش از روش هایی چون سیستم های هوادهی استفاده می شود که علاوه بر صرف انرژی بالا، استرس زیادی به ماهیان وارد خواهد شد.

وی از ارائه پکیج نانو حباب برای تامین اکسیژن استخرهای ماهی خبر داد و یادآور شد: این پکیج بر خلاف سایر سیستم ها به جای برق 3 فاز، نیاز به برق تک فاز دارد.

محمدی فرد با اشاره به وجود 6 هزار استخر پرورش ماهی خاطر نشان کرد: این طرح ثبت اختراع شده و نیاز به سرمایه گذاری 3 داریم.

تولید 9 محصول آرایشی و بهداشتی با نانو آیدین شبرو از محققان طرح تولید نانومحصولات آرایشی و بهداشتی، تولید لوسیون های آرایشی و بهداشتی بر پایه نانو و پلیمر را از دستاوردهای این شرکت دانست و گفت: یکی از آسیب های پوستی ناشی از بروز بیماری ها ترمیم پوست در زمان کوتاه است که تاکنون محصولات متنوعی عرضه شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه پساب کارگاه های گلابگیری با پلاسما/حذف آلاینده های پساب

تصفیه پساب کارگاه های گلابگیری با پلاسما/حذف آلاینده های پساب