مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08سياسي

مردم از عملکرد جریان های سیاسی رضایت ندارند


رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: مردم از عملکرد دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب رضایت ندارند و رویکرد و اقبال عمومی با جریان مستقلین و اعتدالگرایان ایران و کاندیدای این جریان در1400 و کاندیداهای ما درشوراها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان امروز (دوشنبه 18 اسفندماه) در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: مردم از عملکرد دو جریان اصولگرا واصلاح طلب رضایت ندارند و رویکرد و اقبال عمومی با جریان مستقلین و اعتدالگرایان ایران و کاندیدای این جریان در1400 و کاندیداهای ما درشوراها است.

  وی در ادامه گفت: چهارده نفر از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهور1400 که تفکر نزدیک تری با جریان مستقلین و اعتدالگرایان دارند از هم اکنون به عنوان کاندیدای احتمالی ما مطرح هستند.

  رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان افزود: این نامزدها طی سه ماه آینده به جلسات شورای مرکزی دعوت خواهند شد ودر نهایت در اواسط وزیر سابق دفاع  2- سیدعزت الله ضرغامی   رییس سابق سارمان  صدا وسیما  3-رضا رحمانی وزیر سابق صنعت، معدن   7- اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور  8-محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 9- محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه  10- مسعود پزشکیان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از عملکرد جریان های سیاسی رضایت ندارند

مردم از عملکرد جریان های سیاسی رضایت ندارند