مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08سياسي

خیرین کردستانی حامی نیازمندان هستند/ بانوان کمیته امداد را در جذب خیرین یاری دهند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: بانوان همواره در همراهی نیازمندان کمک حال بوده اند و امروز نیز باید کمیته امداد را در جذب خیرین یاری دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، لیلا آژیر امروز در نشست هم اندیشی پویش ایران مهربان که به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه کردستان آخرین استان کشور در حوزه حامی بودن است که این برای استان قابل قبول نیست، اظهار کرد: باید واکاوی شود که چرا کردستان در این زمینه اخرین استان کشور است.

وی بانوان ادارات را سفیران پویش مهربانی دانست و افزود: باید با همراهی هم زمینه جذب خیرین و حامیان ایتام فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: از اواخر بهمن 98 تاکنون به دلیل شیوع کرونا یکی از سخت ترین سال هایی بود که بر ما حاکم بود و بسیاری از کسب و کارها متضرر شدند و خانواده های زیادی آسیب دیدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اعلام کرد: با بازدیدهایی که از روستاهای مرزی داشته ام شرایط سختی بر مردم حاکم بود اما خوشبختانه مردم ما تاب آور هستند و در فضای همدلی همراه هم هستند.

آژیر اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده امکانات یک کارگاه آموزشی تولیدی که تعطیل شده بود در یک روستای مرزی مرز باشماق در حال راه اندازی مجدد است و این به همت خیرین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین کردستانی حامی نیازمندان هستند/ بانوان کمیته امداد را در جذب خیرین یاری دهند

خیرین کردستانی حامی نیازمندان هستند/ بانوان کمیته امداد را در جذب خیرین یاری دهند