مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08سياسي

مرکز ماده 16 تبریز را به بزرگ ترین مرکز در شمال غرب تبدیل می کنیم


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تلاش جهت ارتقای کرامت انسانی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی، گفت: اقدامات لازم در جهت کمک به بهبودیافتگان از دام اعتیاد و اشتغال زایی آن ها در بخش های مختلف مرکز ماده 16 انجام شده و تلاش می کنیم این مرکز را به بزرگ ترین .

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تلاش جهت ارتقای کرامت انسانی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی، گفت: اقدامات لازم در جهت کمک به بهبودیافتگان از دام اعتیاد و اشتغال زایی آن ها در بخش های مختلف مرکز ماده 16 انجام شده و تلاش می کنیم این مرکز را به بزرگ ترین مرکز نگهداری در شمال غرب کشور تبدیل کنیم.

محمدرضا پورمحمدی امروز دوشنبه 18 اسفند، در مراسم افتتاح مرکز ماده 16 بانوان تبریز که همزمان با افتتاح سایر مراکز نگهداری در استان های دیگر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان شرقی علی رغم داشتن موقعیت جعرافیایی ویژه، از شرایط خوبی برخوردار بوده و جزو استان های پاک است، البته بخشی از آن مربوط به فرهنگ والای مردمان این سرزمین و بخشی نیز درنتیجه اقدامات پیشگیرانه در راستای مبارزه با اعتیاد است.

وی با بیان این که مرکز ماده 16 تبریز جزو کمپ های پیشرو در کشور است، گفت: این مرکز در سال 94 با مساحت بالغ بر شش هکتار و زیر بنای یک هکتار احداث شده و در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ماده 16 تبریز را به بزرگ ترین مرکز در شمال غرب تبدیل می کنیم

مرکز ماده 16 تبریز را به بزرگ ترین مرکز در شمال غرب تبدیل می کنیم