مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08اقتصادي

ایمنی آسانسور ساختمان های قدیمی نیازمند بازنگری است


معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان البرز، گفت: آسانسور ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری تازه ساز با تأییدیه استاندارد را دارند اما در ساختمان های قدیمی این مهم لحاظ نشده است که امیدواریم با همکاری نهادهای مربوطه استاندارد آسانسورهای ساختمان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، علی عبدی، معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار 311 تاییدیه ایمنی آسانسور برای ساختمان های استان البرز صادر شده که دو هزار 127 گواهی نامه برای اشخاص حقیقی، 26 گواهی نامه برای مراکز دولتی و 158 گواهی نامه برای مراکز غیر دولتی عمومی صادر شده است.

  معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان البرز، با اشاره به اهمیت صحت عملکرد آسانسور، ادامه داد: آسانسور یک ماشین الکتریکی و مکانیکی حساس است که به طور دائم مورد استفاده قرار گرفته و بی تردید نیازمند سرویس و نگهداری توسط شرکت های دارای مجوز از سازمان صمت بوده و حفظ امنیت آن بسیار ضرورت دارد.

  وی در رابطه با همکاری شهرداری های استان با اداره کل استاندارد یاد آور شد: استان البرز یکی از استان های پیشتاز در صدور گواهی نامه الکترونیکی برای شهرداری ها بوده و مجتمع های مسکونی تازه ساخت در صورتی که فاقد گواهی نامه ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی آسانسور ساختمان های قدیمی نیازمند بازنگری است

ایمنی آسانسور ساختمان های قدیمی نیازمند بازنگری است