مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08سياسي

زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، فراهم شود


استاندار گیلان با بیان اینکه مردم سالاری نظام اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات به جهانیان نمایش داده می شود، گفت: آنچه مهم است اینکه زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه مردم سالاری نظام اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات به جهانیان نمایش داده می شود، گفت: آنچه مهم است اینکه زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، فراهم شود.

ارسلان زارع امروز در دیدار رییس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان گیلان اظهار کرد: اطمینان دارم با وجود جنگ تحمیلی اقتصادی، با حفظ روحیه انقلابی و جهادی و ایستادگی ملت بزرگ ایران، در خرداد ماه سال 1400 حماسه ای بزرگ خلق می شود.

وی با تصریح اینکه باید قدردان مردم باشیم که همواره در صحنه حضور داشته و همیار مسئولان و خدمتگزاران بوده اند، ادامه داد: انتخابات پیش رو، بزرگترین رویداد سیاسی - اجتماعی قرن جدید هجری شمسی است و از این جهت هم، اهمیت بالایی دارد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: مردم در استمرار و سربلندی نظام اسلامی، نقشی اثرگذار داشته اند و بر این مبنا باید شرایطی فراهم کنیم که با حضور حداکثری آحاد ملت، مشروعیت نظام مردم سالار ایران، بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، فراهم شود

زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، فراهم شود