مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-08پزشكي

مبتلایان کرونای تحت پوشش علوم پزشکی سمنان از مرز 18 هزار بیمار گذشت


به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مجموع مبتلایان به کووید19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرز 18 هزار بیمار نیز گذشت.

- ایسنا/سمنان به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مجموع مبتلایان به کووید19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرز 18 هزار بیمار نیز گذشت.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته چهار بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 18 هزار و سه مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: از 17 لغایت 18 اسفند ماه امسال بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 691 نفر رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان کرونای تحت پوشش علوم پزشکی سمنان از مرز 18 هزار بیمار گذشت

مبتلایان کرونای تحت پوشش علوم پزشکی سمنان از مرز 18 هزار بیمار گذشت