مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-08اجتماعي

اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی در سمنان برگزار می شود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری اردوی راهیان نور مجازی برای دانش آموزان در روزهای 18 و 19 اسفند ماه ویژه پسران و دختران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی بنیاد حفظ آثار استان سمنان، ضمن بیان اینکه اردوی مجازی راهیان نور ویژه 10 هزار دانش آموز استان سمنان در بستر مجازی برنامه ریزی و اجرا می شود، بیان کرد: این اردوی مجازی روزهای 18 و 19 اسفند ماه برای دانش آموزان پسر و دختر استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ارزشمند معنوی با استفاده از بستر شبکه شاد برگزار می شود، بیان کرد: روایتگری، نماهنگ، سرود آنلاین، اجرای نمایش، نقالی دفاع مقدس در زمره برنامه های تدارک دیده شده در این اردوی راهیان نور مجازی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه اردوی راهیان نور مجازی در دو روز ویژه دختران و پسران پایه های نهم، دهم و یازدهم در اپلیکشن های شاد و دو برنامه دیگر برگزار می شود، بیان داشت: این اردو با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی در سمنان برگزار می شود

اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی در سمنان برگزار می شود