مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-08اقتصادي

42 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت/نسخ الکترونیک در بیمه سلامت راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در نشست خبری روز دو شنبه، با اشاره به اینکه بیمه سلامت 42 میلیون نفر را تحت پوشش دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در نشست خبری روز دو شنبه، با اشاره به اینکه بیمه سلامت 42 میلیون نفر را تحت پوشش دارد، بیان کرد: برای بیمه شدگان 5 صندوق مجزا داریم که بزرگ ترین آن بیمه روستایی است، بعد از آن بیمه همگانی، کارکنان دولت و سایر اقشار که از خانواده شهدا و جانبازان، بیمه شدگان کمیته امداد را شامل می شود.

وی ادامه داد: با تنوع بیمه هایی که وجود دارد ما ظرافت عملی باید به خرج دهیم تا روند هر کدام اگر با هم متفاوت است پیگیری شود.

ناصحی افزود: ما جزو اولین بیمه ایی بودیم که طرح نسخه نویسی الکترونیک را شروع کردیم و برای همین بیمه سلامت از خیلی از بیمه ها جلوتر است و مراحل بیشتری طی کرده، با این وجود ما می دانیم که در شرایط کرونا حجم کار همکاران در بیمارستان های دولتی به چه شکل است و برای همین کار را با جدیت جلو می بریم تا افراد در گرفتن خومت بیمارستان دچار مشکل نشوند.

وی گفت: این نکته قابل اهمیت است که جزو کشور هایی هستیم که میزان استفاده از داروی غیر مورد نیاز را داریم که این موضوع در حوزه نظام ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت/نسخ الکترونیک در بیمه سلامت راه اندازی شد

42 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت/نسخ الکترونیک در بیمه سلامت راه اندازی شد