مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-08سياسي

مرکز ماده 16 بانوان در تبریز افتتاح شد


مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان مرکز ماده 16 بانوان تبریز برای نگه داری بانوان معتادی که محل مناسبی برای نگهداری ندارند، در کنار مرکز ماده 16 آقایان  تبریز افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان مرکز ماده 16 بانوان تبریز برای نگه داری بانوان معتادی که محل مناسبی برای نگهداری ندارند، در کنار مرکز ماده 16 آقایان  تبریز افتتاح شد.

رضا استاد رحیمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی صبح روز دوشنبه، در مراسم افتتاح این مرکز که همزمان با افتتاح سایر مراکز در استان های دیگر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: کمپ مرکز ماده 16 بانوان در مساحتی حدود چهارهزار متر مربع و زیربنای بالغ بر 1200 متر مربع برای نگهداری حدود 100 نفر از بانوان احداث شده است.

وی افزود: حدود 30 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی این مرکز هزینه شده است.

وی با اشاره به همکاری اکثر دستگاه های اجرایی در ساخت مرکز ماده 16 بانوان تبریز، گفت: از تمامی کسانی که در گذشته و حال برای ساخت این مرکز زحمات بیشماری کشیده اند، قدردانی می کنم، سپاه پاسداران 100 تخت به این مرکز اهدا کرده است، همچنین پتوها و بالش های مورد نیاز این مرکز نیز از طریق هلال احمر تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ماده 16 بانوان در تبریز افتتاح شد

مرکز ماده 16 بانوان در تبریز افتتاح شد