مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-08اقتصادي

علت جایگزینی نماد HR با نمادهای پیشین در بورس کالا


مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه درباره علت تغییر نماد معاملاتی محصولات گرم در بورس کالا از دو نماد به یک نماد، توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/اصفهان مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه درباره علت تغییر نماد معاملاتی محصولات گرم در بورس کالا از دو نماد به یک نماد، توضیحاتی ارائه کرد.

محمد تاجمیر ریاحی درباره ادغام و تغییر نماد معاملاتی محصولات گرم در بورس کالا اظهار کرد: در بازار جهانی و حوزه معاملات کالایی قانون بیشتر کشورها بر اساس تعهدات پذیرفته شده بین المللی به کمک هر چه بهتر شدن بازار بورس کالایی آمده تا ضمن ایجاد ساز و کاری جهت خرید و فروش بی واسطه محصولات، فرآیند کشف قیمت بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا به منظور رسیدن به تعادل بازارهای بین المللی و تأثیرگذار بر بازارهای داخلی هر کشور ایجاد شود.

وی افزود: در همین راستا بازارهای جهانی معاملات کالاها Commodities بخشی از بورس جهانی هستند که در آن کالاها به صورت جهانی با سیستم عرضه و تقاضا مورد معامله و قیمت گذاری قرار می گیرند.

این بازارها به طور کلی به سه دسته Hard (محصولات فلزی، فولاد، طلا و.

)، Soft (ذرت، گندم و .

) و انرژی (گاز، نفت و .

) تقسیم می شود.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: فولاد و محصولات فولادی در زمره معاملات Hard (سخت) دسته بندی می شود که عرضه آنها از سمت تولیدکنندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت جایگزینی نماد HR با نمادهای پیشین در بورس کالا

علت جایگزینی نماد HR با نمادهای پیشین در بورس کالا