مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-08سياسي

25 اصله درخت در بوستان باغ نو به نام شهدای مداح غرس شد


همزمان با گرامیداشت روز شهدا و هفته منابع طبیعی به یاد شهدای مداح و پیرغلامان، 25 اصله درخت مثمر در بوستان باغ نو توسط مداحان و پیرغلامان غرس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با گرامیداشت روز شهدا و هفته منابع طبیعی، قریب به 25 اصله درخت مثمر به یاد شهدای مداح و پیرغلامان اهل بیت (ع) در بوستان باغ نو واقع در فرهنگسرای تهران توسط مداحان و پیرغلامان پیشکسوت کشوری غرس شد.

گفتنی است این آیین به همت بنیاد دعبل خزاعی و با حضور حجت الاسلام باباخانی مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، محسن طاهری رییس خانه مداحان کشور، اعضای هیئت مدیره بنیاد دعبل، جمعی از معاونان فرهنگی شهرداری تهران، رییس فرهنگسرای تهران، حسین هوشیار، اکبر بازوبند، محمد بازوبند، زهیر سازگار، برادران شهید غلامعلی رجبی و عبادی، خانواده های شهدای والامقام معز غلامی، شیخ آذر، ابراهیم هادی، مجید سیب سرخی و مرحومان علی آهی، زیرک کار، نادعلی کربلایی، علی خورشیدی، کوثری، و همچنین پیرغلامان مهدی آصفی و اصغر زنجانی و فلاح برگزار شد.

گفتنی است این درختان به نام این شهدا و پیرغلامان فقید پلاک خواهد خورد به همین منظور از بخشی از این بوستان به نام شهدای مداح و پیرغلامان خاندان عصمت و طهارت (ع) رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 اصله درخت در بوستان باغ نو به نام شهدای مداح غرس شد

25 اصله درخت در بوستان باغ نو به نام شهدای مداح غرس شد