مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-08سياسي

عبور از مسیر جهاد و شهادت رمز موفقیت ملت ایران است


فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور کرده و این رمز موفقیت ما است افزود: وقتی ملتی با این داستان های واقعی که فراتر از خیال است زندگی می کند و ادبیات آن را می سازد و انتشار می دهد هرگز در مقابل هیچ دشمنی شکست نمی خورد.

- سردار سلامی امروز دوشنبه (18 اسفند) در مراسم دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با تقریظ مقام معظم رهبر انقلاب که به میزبانی استان کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کس باور نمی کرد که آن شعائر زیبا ودل انگیز به سرعت بتواند از دره های بارک مکه عالم را بپیماید و با شعائر اسلام برای تقریر صفحه زمین و بشارت برای دنیایی پر از معنویت و اخلاق برخواسته بودند به این سرعت جهان را فرا گیرد و امپراطوری های بزرگ را درنوردد.

وی افزود: تجربه تاریخ هم نشان داد هر گاه اسلام طلوع کرد همه دشمنان و کفار در برابر آن صف آرایی کردند تا نور خدا را خاموش کنند، اما خداوند هر بار نور خود را کامل کرد و اتمام بخشید، هر چند کافران آن را نپسندند.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: امروز مفتخریم که در جمع مردم کریم و شریف کردستان هستیم، کردستان طبیعتی زیبا و دلانگیز با کوه های سربافراز، رودهای جاری و آرام، دشت های سرسبز و لاله گون، نگینی زیبا در حلقه انگشتر ایران است، اقلیم زیبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از مسیر جهاد و شهادت رمز موفقیت ملت ایران است

عبور از مسیر جهاد و شهادت رمز موفقیت ملت ایران است