مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-08اقتصادي

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی رفسنجان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان از پرداخت 60میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان از پرداخت 60میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

حسن حسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 52 میلیارد ریال از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی و هشت میلیارد ریال از محل تسهیلات ویژه کرونا به 200 نفر از فعالان حوزه های گردشگری و صنایع دستی پرداخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات برای حمایت از فعالان حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی در برابر خسارت های وارد شده به آنها در دوران شیوع کرونا است، افزود: تعدادی دیگر از واحدهای گردشگری و کارگاه های صنایع دستی این شهرستان درخواست تسهیلات داشته اند که این درخواست ها در حال بررسی است.

حسینی خاطرنشان کرد: شهرستان رفسنجان دارای سه هتل، یک مهمانپذیر، 14 دفتر خدمات مسافرتی، پنج بوم گردی، پنج سفره خانه، سه مجتمع بین راهی و چهار مجموعه تفریحی و پذیرایی است که به صورت مستقیم زمینه اشتغال 300 را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی رفسنجان

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی رفسنجان