مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-08سياسي

همایش علمی حقوقی«اسوه های ماندگار» برگزار شد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای معرفی زنان ایثارگر به جامعه کوتاهی های زیادی داشته ایم و باید با زبان ویژه جوانان و نوجوانان این قشر را به آنها معرفی کنیم.

- هرگونه تبعیض درباره زنان ایثارگر باید برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همایش علمی حقوقی اسوه های ماندگار که صبح امروز در راستای کنگره لشکر فرشتگان تاریخ ساز و تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده صبح امروز در سالن عرفان بنیاد شهید برگزار شد،معصومه ابتکار برپایی کنگره لشکر فرشتگان تاریخ ساز را رخدادی بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: برپایی این کنگره از این جهت مهم است که اساسا زنان شهید، جانباز و آزاده کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و این تفاوت در توجه به این قشر از زنان مشهود است.

وی با بیان اینکه پژوهش های صورت گرفته نیز حاکی از کم توجهی به زنان شهید، جانباز و ایثار گر دارد، افزود: بسیاری از مردم و جوانان اصلا نمی دانند که زنان شهید، جانباز و آزاده هم داریم این در حالی است که زنان در خط مقدم، جنگ شهرها و بمباران ها حضور داشتند و آسیب های زیادی دیدند.

بخشی از زنان شهید، از شهدای ترور هستند.

داستان های غم انگیز و الهام بخش زیادی درباره این قشر از زنان وجود دارد و نشان می دهد که چگونه زنان جان خود را در راه اعتلای کشور هدیه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش علمی حقوقی«اسوه های ماندگار» برگزار شد

همایش علمی حقوقی«اسوه های ماندگار» برگزار شد