مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-08سياسي

پیشرفت های نظامی ایران حاصل شکستن حصارهای علمی است


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه غربی ها با حذف تفکر، تعقل و تدین از سیستم آموزشی ما، تلاش کردند تا همواره وابسته به آنها باشیم، گفت: پیشرفت های نظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با نیز مفید نیست زیرا آنها در زندگی دنیوی به دنبال غارت هستند و در طول سال های متمادی به غارت کشور ما پرداختند که نمونه های این غارتگری ها در موزه های آنها قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر این که فرزندان ما باید انسان هایی دارای روح بزرگ انسانی تربیت شوند، افزود: معلمان بدانند که فرزندان ما امانت الهی هستند و باید در تربیت آنها احساس مسئولیت و وظیفه کنند و علاوه بر تدریس، هدایت آنها و آشنا کردن آنها با خدا و انبیای الهی را نیز مدنظر قرار دهند.

ناصری بیان کرد: غربی ها سبک آموزش ما را به شکلی برنامه ریزی کردند که همیشه به آنها نیاز داشته باشیم زیرا آموزش های آنها به شکلی برنامه ریزی شده که سطحی نگر باشیم و به دنبال خلاقیت و کنکاش نباشیم اما این سیستم باید متحول شود.

وی تاکید کرد: لازم است در آموزش و پرورش و ساختار آموزش کشور تحول ایجاد شود و سه عنصر مهم تفکر، تدین و تعقل که توسط غربی ها از سیستم آموزش ما حذف شده، به این سیستم بازگردد و سبک بخوان، فکر کن، نوآوری کن جایگزین سبک بخوان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های نظامی ایران حاصل شکستن حصارهای علمی است

پیشرفت های نظامی ایران حاصل شکستن حصارهای علمی است